InstellingenIk ga akkoord

Kaiser de Vries Rosenberg Consult

Kaiser de Vries Rosenberg Consult is de fiscale en financiële adviesafdeling van de KVR Groep. Kaiser de Vries Rosenberg Consult adviseert zijn cliënten - kleine en grote, business en private - op maat bij hun fiscale positie en bij het maken van verantwoorde keuzen daarbinnen. Met een jarenlange kennis en ervaring weet Kaiser de Vries Rosenberg Consult de weg in de complexe wereld van fiscale faciliteiten.

Kaiser de Vries Rosenberg Consult werkt met cliënten nauw samen aan een degelijke financiële agenda en een fiscale structuur die ook in lengte van jaren nog voldoen. Ook bij internationale financiële, fiscale en juridische vraagstukken weten wij de weg mede dankzij ons internationaal samenwerkingsverband AGN International.

Kaiser de Vries Rosenberg Consult

Consult

Kaiser de Vries Rosenberg Consult staat onder leiding van mr. Olav A.G. Rosenberg en is ontstaan uit zijn succesvolle adviespraktijk te Utrecht. Daarnaast is Olav jarenlang partner geweest in en heeft leiding gegeven aan middelgrote accountants- en belastingadvieskantoren te Utrecht.

Naast zijn professionele ervaring als belasting- en financieel adviseur voor vele ondernemingen en ondernemers, is Olav Rosenberg bestuurlijk actief geweest voor vele verenigingen, stichtingen en instellingen in de Utrechtse regio. Van FC Utrecht tot regionaal voorzitter van de Utrechtse VVV kantoren, lid Raad van toezicht van gezondheidsinstellingen tot bestuurslid van een Kunststichting. Door zijn wijdvertakt relatienetwerk is hij in staat voor zijn cliënten verbindingen te leggen die er toe doen.

Kaiser de Vries Rosenberg Consult is lid van Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB).

Maatgevend fiscaal advies

Samen onderzoeken wij uw fiscale positie. Uiteraard baseren wij ons daarbij op de aangiften van de laatste jaren in combinatie met uw actuele situatie. Het gaat er ons primair om dat u de fiscale ruimte weet te benutten en daarmee ruimte schept voor uzelf en/of uw onderneming. Wij adviseren geen luchtkastelen, staan met beide voeten op de grond en geven concreet handen en voeten aan uw wensen en mogelijkheden. De uitdrukking ‘komt tijd, komt raad’ is niet op ons van toepassing. Ons uitgangspunt is dat voorkomen beter is dan genezen!

Bij onderwerpen als bedrijfsovername, herstructureringen, fusies, verkoop van de onderneming, benaderen wij het tevens vanuit uw persoonlijk perspectief. Hierbij speelt niet alleen uw financiële of fiscale positie een rol maar ook uw emotie. Past deze stap bij u en is dit het juiste moment? Wij kijken daarbij zorgvuldig naar uw ambitie en uw (financiële) mogelijkheden en altijd met een knipoog naar de fiscale optimalisatie. En als dat wenselijk is zelfs in internationaal perspectief. We hebben immers via ons lidmaatschap van AGN International (www.agn.org), toegang tot kwalitatief hoogwaardige belastingadvieskantoren wereldwijd. En als het op Spanje aankomt, beschikken wij door onze jarenlange ervaring daar ter plaatse ook over onze eigen expertise.

Voor bedrijven en particulieren

Wij begeleiden u graag bij:
Ondernemingen & structuren; heeft uw onderneming nog de meest adequate juridische en fiscale structuur?
Fusies & overnames; wij verzorgen voor u het gehele traject van samenwerkingsmogelijkheden of van de verkoop van uw bedrijf, dat kan uiteraard ook in de familiesfeer zijn.
De DGA en de fiscale positie; door onze jarenlange ervaring met familievennootschappen weten wij als geen ander welke fiscale mogelijkheden er benut kunnen worden.
Vermogen & planning; de belastingheffing op vermogen verdient meer dan ooit extra aandacht. Door een juiste planning en begeleiding kan de belastingdruk op uw vermogen aanzienlijk worden verminderd.
Particulieren & belastingbesparing; ook bij particulieren kan optimale fiscale begeleiding leiden tot vermindering van de belastingdruk.

Onderwerpen

Wij zijn voor cliënten graag beschikbaar voor vragen over:

• (her)structurering en fiscale optimalisatie van uw onderneming
  • begeleiding (her)financiering
  • fusie, overname, samenwerken
  • voeren van fiscale procedures
  • fiscale advisering op het gebied van BTW en loonheffing
  • huwelijk en partnerschap
  • schenken en erven